יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

עונת הצייד לצפייה ישירה

עונת הצייד לצפייה ישירה


הסרט עונת הצייד, הוא סרט חדש בכיכובם את השחקנים המפורסמים רוברט דה נירו וג'וןטרבולטה. מדובר בסרט פועלה, כאשר במאי הסרט הוא מארק סטיבן ג'ונסון. שחקנים נוספים ששיחקו בסרט הם אליזבת' אולין, מיילו ונטימיליה ועוד.
 ניתן לצפות סרט עות הצייד באתר http://www.myvod.me

הסרט, מספר את סיפורם של שני לוחמים שמצאו את עצמם בקרב אחד מול השני, קרב שהולך ללוות אותם אותם גם כמה שנים אחרי המלחמה. כאשר החיילים האמריקאים התערבו במלחמה בסרביה הם מגלים שחיילים סרביים מוצאים להורג אזרחים חפים מפשע ללא רחמים. החיילים האמריקאים לא יכולים להישאר אדישים למה שהם רואים ומחליטים לקחת קבוצה של כמה חיילים סרביים אכזריים ולהוציא אותם להורג. הסרט מתמקד במקרה של הלוחם הסרבי האחרון שהוצא להורג על ידי חייל אמריקני אבל איכשהו הצליח לשרוד ולא נהרג, מה שמתגלה רק כמה שנים אחרי.



עונת הצייד, מראה את שני הלוחמים, הסרבי והאמריקאי, אחרי עשרים שנה. החייל הסרבי לא מצליח לשכוח את מה שעשו לו ולחבריו ומנסה לאתר את החייל האמריקאי, אותו חייל שירה בו אבל לא הרג. הוא מאתר אותו ביער מבודד משאר האוכלוסייה, הוא לא הורג אותו במקום אלא גורם לו לסבול לפני כן. העלילה של הסרט מתפתחת כאשר שניהם מוצאים את עצמם נלחמים אחד נגד השני, הקרב בניהם הופך למסובך, כל פעם נראה לנו שאחד מהם הולך להביס את השני אבל בסופו של דבר מדובר בשני לוחמים לשעבר, מה שהופך את הקרב בניהם לקרב לא פשוט.