יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

המשרת עם תרגום מובנה | סרטים לצפייה ישירה

דרמה הוא אחד הז'אנרים הכי מובלים בעולם הקולנוע, הוא נחשב לסוג מאוד מעניין של סרטים והוא מושך אליו הרבה מאוד צופים. הסרט החדש המשרת לצפייה ישירה הוא סרט דרמה חדש, שמצליח להפוך את עצמו לאחד סרטי הדרמה הטובים שיצאו השנה. הסרט הזה מבוסס על סיפור אמיתי והוא מציג את הסיפור הזה בסרט עם כל הדרמות מסביב, מה שגורם לצופים ליהנות ממנו. בתקופה האחרונה יוצאים הרבה סרטים שמשחזרים את התקופה האפלה שהייתה בתחילת המאה ה-20 עם השחורים שלא היו מקבלים את אותם הזכויות כמו שהציבור הלבן היה מקבל. הם היו בתחתית החברה והיו סובלים מבעיות רבות. המשרת לצפייה ישירה הוא סרט שמתמקד בבחור שחור אחד שסובל מכל אותם בעיות, עד שיום אחד מצליח למצוא לעצמו משרה מאוד מבוקשת וחייו מתחילים להשתנות. הוא הופך לבן אדם מאושר יותר ומבין שעם הרבה כוח רצון והרבה נחישות אפשר להסתדר בחיים.




המשרת לצפייה ישירה והעלילה

הסרט הזה מתמקד בבחור שחור שמתקבל לעבודה בבית הלבן, הוא מוצא את עצמו במקום הכי יוקרתי והכי מאובטח בארץ. הוא לא דמיין שיצליח להגיע כל כך רחוק בחיים וזה משנה את כל החיים שלו בסרט המשרת לצפייה ישירה. הוא עובד בתור משרת בבית הלבן והוא משרת את נשיא ארצות הברית שהיה, קנדי באותם השנים. הוא נשאר שם לרבה מאוד זמן, ובמהלך בעבודה התחלפו כמה נשיאים, כאשר הוא מכיר את כולם באופן אישי בסרט המשרת לצפייה ישירה. בזמן שהוא עובד בבית הלבן הוא רואה את המהפכה הגדולה באמריקה, מהפכה למען זכויות השחורים וכל זה קורה בזמן שהוא עובד בבית הלבן וחווה את ההיסטוריה כאשר הוא נמצא בתפקיד שרבים יכולים רק לחלום עליו. למרות ההצלחה שלו מבחינת התעסוקה, הוא עובר קלים לא קלים בבית. אשתו מרוצה מעבודתו החדשה, אבל הבן שלו רואה בו כבוגד. הוא לא אוהב את זה שהוא עובד למען הלבנים והוא מאוכזב ממנו שהוא לא נלחם למען הקהילה השחורה. זה מציב פעמים רבות אותם במשבר משפחתי ולא פעם הם מפסיקים לדבר אחד עם השני. למרות כל הקשיים בבית הוא רואה את עצמו כמנצח הגדול בכל הסיפור הזה.

המשרת לצפייה ישירה ופורסט ויטאקר

השחקן הראשי בסרט המשרת לצפייה ישירה הוא פורסט ויטאקר, שחקן קולנוע, זוכה פרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר לשנת 2006 בסרט " המלך האחרון של סקוטלנד". הוא משחק את המשרת בסרט והא השתתף במהלך קריירה הקולנועית שלו במגוון רחב מאוד של סרטים כמו: "עומד אחרון", "הניסוי", "שמונה צדדים לאמת", "החתונה המשפחתית שלנו". הוא משחק בסרט האחרון המשרת לצפייה ישירה ובקרוב מאוד הוא עתיד לצאת סרט חדש בכיכובו בשם "מחסל מקצועי". הוא אחד השחקנים הבולטים היום בהוליווד ויש הוא מוכר בגלל הבעיה שיש לו בעין שמאל. בכל הסרטים, למעט סרט אחד, כוחם מתעלמים מהבעיה הזאת. הוא מוכר בגלל הסרטים הרבים שהוא משתתף בהם, סרטים מכל הסוגים החל מדרמה ועד סרטי אקשן. לפני מספר שנים הוא התחתן ויש לו ארבעה ילדים מאשתו, הוא צמחוני ובקרוב מאוד אמור לטפל בבעיה שיש לו בעין השמאלית. הסרט החדש בכיכובו מביא את הדרמה הטובה שניתן לראות היום והיא מצליחה למשוך אליו הרבה צופים שמתרגשים במהלך הסרט בגלל העלילה המעניינת. את הסרט הזה אסור לפספס לכל מי שמבין בסרטי דרמה טובים והוא מבטיח חוויה שאי אפשר יהיה לשכוח אותה אחרי הרבה זמן.