יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

21 + לצפייה ישירה

21+ הוא סרט קומדיה אמריקאי, במאי הסרט הוא סקוט מור וג'ון לוקאס, שניהם כתבו את תסריט הסרט "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס", מה שהופך את הסרט הזה לעוד סרט קומדיה מוצלח ומצחיק. מפיק הסרט הוא דוויד הוברמן, כאשר שחקני הסרט הם מיילס טלר, ג'סטין צ'ון, שרה רייט וסקיילר אסטין.


לצפייה ישירה כנסו לאתר



הסרט מספר את סיפורם של שלושה חברים וותיקים שנפגשים אחרי שלא נפגשו הרבה זמן ומחליטים שיש לשחזר את הימים הטובים. לאחד מהם יש אבא קשוח שמכריח אותו ללכת מוקדם בבוקר לראיון במכללה על מנת שיתחיל ללמוד רפואה, מה שלא משאיר להם הרבה זמן לבילויים. הם מחליטים לצאת רק לכמה שעות בודדות ואז לחזור הביתה. העלילה מתחילה להתפתח כאשר הם מוצאים את חברם שאמור לקום מוקדם שותה יותר מדי, הם עוברים מבר לבר וחוגגים את יום הולדתו ה-21, הוא לא מוכן לחזור הביתה ורוצה להמשיך לבלות כל הלילה בגלל גילו הבוגר, מה שמאפשר לו להיכנס לכל המועדונים והברים באזור שלפני זה הוא לא יכל להיכנס אליהם. החברה מוצאים את עצמם באיבוד שליטה מוחלט.


21+ מתמקד בהסתבכויות של הצעירים בכל מיני מקומות עם כל מיני אנשים. הסרט מראה את חברם שחוגג יום הולדת, מאבד שליטה והם מתקשים להשתלט עליו, רוב הזמן הם עסוקים בלמצוא את ביתו, מה שמתברר כמשימה לא פשוטה בכלל.
סרטים לצפייה ישירה באתר MYVOD