יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

חרא סבא לצפייה ישירה | סרטים לצפייה ישירה

את חבורת הג'ק אס כולם מכירים בזכות שלושת הסרטים שהם הוציאו במהלך השנים האחרונות בערוץ המוזיקה המפורסם אם טי וי. הם מוכרים בעיקר בגלל הדברים ההזויים שהם עושים ומתנסים בכל מיני דברים שאף בן אדם רגיל לא היה מוכן לעשות ואף מסכנים את עצמם פעמים רבות. עכשיו הם בוחרים לעשות משהו שונה, במקום להוציא עוד סרט שכולל בתוכו קטעים מצחיקים של כל אחד מהדמויות, הם מחליטים להוציא סרט חרא סבא לצפייה ישירה שהוא סרט רק על דמות ספציפית אחת והוא הסבא הרשע שהיה מוכר לנו גם מהסרטים הקודמים שלהם. הפעם הם מחליטים להתמקד אך ורק בדמות הזאת. מה שהכי מעניין בסרט חרא סבא לצפייה ישירה הוא שאל הסבא הרשע מצטרף ילד קטן והוא כביכול הנכד של הסבא וביחד הם יוצאים למסע מצחיק ומשאירים את כל האנשים ברחבי המדינה בהלם טוטלי בגלל הדברים שהם עושים.






לצפייה ישירה בסרט לחצו כאן

חרא סבא לצפייה ישירה והעלילה

חרא סבא לצפייה ישירה הוא סרט שמתמקד במסע אליו יוצאים הסבא והנכד שלו. מה שאנשים לא יודעים, זה שמדובר בסבא רשע שלא אכפת לו מכלום והוא מדרדר את הנכד שלו לעשות דברים הכי קיצוניים. אנשים ברחובות לא יודעים שמה שעומד מאחורי הרעיון הזה הוא בעצם לעבוד על אנשים ולראות את התגובות שלהם בסרט חרא סבא לצפייה ישירה. הם מופיעים ביחד בכל מיני מקומות ועושים דברים שאנשים רגילים בחיים לא היו עושים. ניתן לראות בסרט את הילד שמתחפש לילדה ופתאום מתחיל לעשות סטרפטיז במהלך טקס של בית הספר, כאשר הסבא מגיע מהצד ומתחיל לזרוק דולרים. זה משאיר את ההורים בקהל ואת כל הילדים בשוק שלא מבינים מה קורה על הבמה. הם מסתובבים בכל רחבי המדינה ולא מפסיקים לעשות דברים הזויים, כל מי שפוגש אותם נשאר בהלם ויש כאלה שמעירים להם על ההתנהגות הלא הולמת שלהם ואף מוכנים לנקוט באמצעים קיצוניים יותר כמו הזמנת משטרה ודיווח לרווחה.

חרא סבא לצפייה ישירה וג'וני נאקסוויל

הגיבור הראשי של הסרט חרא סבא לצפייה ישירה הוא ג'וני נאקסוול שמגלם את דמותו של סבא רע. הוא נולד בשנת 1971 והוא מוכר בעיר כיוצר וכחבר צוות בסדרה ג'ק אס. בנוסף לתוכנית הוא השתתף גם בכמה סרטים כאשר הראשון שבהם היה "גברים בשחור 2" והסרט האחרון שלו היה "עומד אחרון" סרט אקשן בכיכובו של ארנולד שוורצנגר. הפעם הוא החליט לחזור לשורשים ומוציא את סרטו החדש והמצחיק חרא סבא לצפייה ישירה. הוא מצליח לעשות את התפקיד שלו על הצד המצחיק ביותר והוא לא מאכזב אף פעם כמו שהוא לא היה מאכזב בסרטי ג'ק אס. הוא מצליח לעשות בסרט זה מה שרבים לא היו מצליחים לעשות את זה. הוא בא ניסיון של הרבה שנים מהתוכנית ג'ק אס והוא יודע מה הדברים שבאמת יצחיקו את הצופים. הוא יודע כיצד לרקת את הצופים ומה יכול לגרום לא להפסיק את הצפייה באמצע. כל הדברים הכי קיצוניים והכי לא מקובלים גורמים לצופים לצפות בדברים הללו בגלל שזה מסוג אותם הדברים שלא מקובל לעשות ולכן קשה מאוד לוותר על הצפייה. הסרט הזה מספק קומדיה מצחיקה והוא גורם לחוויית צפייה מעולה שתפיל את כולם מהכיסאות ותיזכר כאחת הקומדיות הקיצוניות והטובות ביותר שנראו בזמן האחרון. מי שלא רוצה לפספס את הסרט המצחיק הזה, יכול לראות אותו לצפייה ישירה במלואו ללא שום בעיות וללא עלות מיותרת.
לצפייה לחץ כאן