יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

סרטים לצפיי הישירה | אנשים כמונו לצפייה ישירה


סרט מסקרן במיוחד, הוא הסרט "אנשים כמונו". מדובר בסרט דרמה מעניין, המספר את סיפורו של איש עסקים, צעיר שחוזר לבית שלו לאחר המוות הפתאומי של אביו, כאשר הוא מגיע אל הבית שלו הוא מגלה סוד משפחה מאוד קשה, הסוד הזה שולח אותו למסע חדש, שהוא לא תכנן לעשות, אשר גורם לו לעבור מסע כדי לעבור סוג של גילוי עצמי, אין ספק שמדובר בסרט מאוד מסקרן, המביא לנו סיפור כואב ואנושי היכול לקרות לכל אחד, הסרט הזה הוא בין סרטים לצפייה ישירה מומלצים, סרט דרמה אשר עשוי טוב ובנוי מכל האלמנטים שדרמה צריכה להיות בנויה.









לצפייה בסרט "אנשים כמונו" לחצו כאן.



מישל פייפר היא שחקנית מאוד מוכשרת. בת 55 והיא הספיקה להשתתף במהלך הקרירה שלה בכ- 31 סרטים, היא השתתפה בסרטים כמו: "צללים אפלים", "אנשים כמונו", "סילבסטר בניו יורק", "שרי", "היירספריי", "אבק כוכבים", "אף פעם לא אהיה שלך", "הרדוף לבן", "קוראים לי סאם", "האמת שמתחת לפני השטח", "הצד העמוק של האוקיינוס", "זה הסיפור שלנו", "נסיך מצרים", "קרוב ואישי", "יום בהיר אחד", "הבריחה מרנגון", "סיכון מחושב", "עידן התמימות", "באטמן חוזר", "יחסים מסוכנים", "בייקר בויס", היא התחילה את הקרירה שלה בשנת 1981 עם הסרט "קאלי וסאן".


אליזבת בנקס היא עוד שחקנית מוכשרת שלוקחת חלק בשלל של סרטים, היא בת 39 והיא הספיקה להשתתף בכ- 26 סרטים מאוד מצליחים במהלך הקרירה שלה, היא השתתפה בסרטים כמו: "משחקי הרעב" אחד הסרטים שזוכה להצלחה מאוד גדולה בבתי הקולנוע, "אדם על הקצה", "למה לצפות כשאתם מצפים", "אנשים כמונו", "הפרטים הקטנים", "אחינו האידיוט", "מעשייה על שתי אחיות", "זאק ומירי עושים פורנו", "לפגוש את דייב", "בטוח, אולי", "ביל", "ספיידרמן 3", "משחק המינים".
סם (כריס פיין), barterer חברה נאבק בניו יורק, הוא בצרות לאחר שאחד מן עסקות שלו מהווה הפרה של החוק הפדרלי, והוועדה הסחר הפדרלית מאיימת עליו עם חקירה. הבוס של סם (ג'ון פברו) אומר לו לשחד פקידים פדרליים על חשבונו של סם. בשובי הביתה, סם לומד מחברתו חנה (אוליביה וויילד) שהאב המנוכר שיא המפיק שלו, ג'רי, הלך לעולמו בלוס אנג'לס ממחלת הסרטן. סם מנסה להימנע מהשתתפות בהלוויה, אבל חנה מתעקשת על ביצוע הסדרים. לאחר עף הביתה ללוס אנג'לס, הוא נשאר עם חנה בביתו של ג'רי ויש לו פגישה מתוחה עם אמו ליליאן (מישל פייפר).
סם נפגש עם עורך דינו של אביו (פיליפ בייקר הול), שמספר לו שרצונו משאיר סם אין כסף. סם מקבל ערכת הגילוח של ג'רי ומגלה שהוא מכיל 150,000 דולר במזומן, עם פתק שקבע כי הכסף יימסר ל" ג'וש דייויס ".
ג'וש (מייקל הול D'Addario) מתברר כבעייתי בן 11. שלו יחיד אם פרנקי (אליזבת בנקס) הוא הברמן מחלים אלכוהוליים ו. סם חשאי כדלקמן פרנקי לפגישת AA, שבמהלכו היא מגלה לקבוצה שהיא בת לא חוקית של ג'רי, הוזכר בעיתונים. סם מבין שפרנקים הוא אחותו למחצה וג'וש הוא אחיינו. סם אומר חנה חדשות ומתוך הכוונה לשמור את הכסף לעצמו. זה מגעיל את חנה, והיא חוזרת לניו יורק, והשאיר את סם עם ליליאן.
סם מציג את עצמו לפרנקים כאלכוהוליסט בחור לביקור מניו יורק והופך להיות מעורב בחייהם שלה ושל ג'וש, נותנים עידוד וייעוץ חברתי לג'וש, תוך היכרויות אפלטוניות פרנקי. הוא לומד כי ג'רי היה מבקר את פרנקי והאמא שלה ביום ראשון ושהפרנקים מעולם לא פגשו את אשתו "האמיתית", ובנו. גידול קרוב ל, broods סם פרנקי וג'וש על מה לעשות בעת קבלת שיחות טלפון מהרכבת פקידים הפדרליים הזהירו אותו מהצרות משפטי העמקתו. פרנקי אומרים לו שהיא לא רוצה אותו סביב ג'וש מאז סם יעזוב את ג'וש ולחזור לניו יורק. סם מחליט לעזוב אבל חוזר לאסוף את ג'וש מבית הספר כאשר הוא מקבל שיחת הטלפון של פרנקי בשדה התעופה, אמר לו ג'וש היה מעורב בקטטה.
לילה אחד, לאחר שצפה סם לשים ג'וש למיטה, מחבק את פרנקי סם ואומר לו להישאר. סם מגלה את זהותו האמיתית, ופרנקים מתפוצץ בכעס, זורקים אותו אל מחוץ לדירה. ליליאן מאושפז בעקבות מחלת לב, ובחדר ההמתנה, חנה מוצאת סם, והם ליישב. חנה אומרת סם שהיא העבירה ל-UCLA ותישאר איתו. בינתיים, פרנקי מקבלים הכסף של ג'רי באמצעות עורך דין. ניסיתי ליצור איתה קשר, סם מגלה כי היא התפטרה מעבודתה ועברה עם ג'וש בלי לספר לאף אחד.
אחרי שהיא חוזרת מבית החולים, ליליאן אומר סם שהיא עשתה ג'רי לבחור את המשפחה שלהם על פרנקי ואת אמה. היא חשבה שהיא הגנה על סאם, אבל ג'רי דחה סם, שכן הוא תמיד נזכר בבתו נטושה. יום אחד ג'וש, המתגורר כיום בשכונה פרברית עם פרנקי, מאתר את ביתו של ליליאן, ודרכו עוברת סבת הצעד בכתובת הבית שלו לסם.
כאשר סם מבקר פרנקי, היא כועסת. הוא מתחנן לסליחה ומבקש הזדמנות להיות האח או אחותה. הוא מראה לה תמונה ישנה שסרט סליל ג'רי של סם צעיר במגרש משחקים. בסרט, נערה (בגילומו של אליסון Tiffin) מצטרפת לסם, והפרנקים מבינים שג'רי היה מאוחד באופן קבוע אותה סם ולשחק ביחד. בהכרה זו, פרנקי מקבלים סם כאחיה.