יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

חשבון משותף לצפייה ישירה

חשבון משותף הוא סרט קומדיה חדש, מצליח שמספק לנו קומדיה אמריקאית מצוינת. מדובר בגבר עמיד עם כסף שמקבל בוקר אחד טלפון ונותן את פרטי האשראי שלו למישהי שטוענת שקשורה לביטוח החיים שלו. לאחר כמה ימים הוא מגלה שלא נשאר לו כסף בחשבון והוא מחליט לאתר את הגנבת במטרה להחזיר את כל כספו. ברגע שהוא מאתר אותה דברים מצחיקים מתחילים לקרוא, היא מנסה לעשות הכל כדי להתחמק ממנו, הוא לעומת זאת נדרש להתמודד עם כל הבעיות והקריזות שלה. הם מוצאים את עצמם במקומות ומצבים הכי הזויים שיכולים לקרות לבן אדם, מה שגורם להם להרבה עיקובים ובמקום לחזור הביתה, כי זה מה שהוא הבטיח לאשתו שיעשה תוך כמה ימים בודדים, הם מוצאים את עצמם במקומות שלא תיכננו להגיע אליהם.










בסרט משחק ג'ייסון בייטמן, אחד השחקנים המצחיקים של השנים האחרונות. ג'ייסון זכה בפרס גלובוס הזהב בשנת 2004 על תפקידו הקומי בסדרה "משפחה בהפרעה". הוא השתתף בהרבה סרטים טובים ומוצלחים והרבה קומדיות כמו: “איך להיפטר מהבוס", “טיפול זוגי", “חיים בהחלפה" ועוד.

בסרט, שנמצא בקטגוריה צפייה ישירה, חשבון משותף לצפייה ישירה משחקת שחקנית מצחיקה, ששיחקה בכמה קומדיות מוצלחות והתפרסמה לאחרונה בזכות המשחק המצוין שלה. אחד הסרטים המוצלחים שלה היה "מסיבת רווקות" בשנת 2010 ואפילו זכתה בפרסים נחשבים והייתה מועמדת לפרס אוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר. בנוסף היא שיחקה בסדרה המפורסמת "בנות גילמור", היא שיחקה שם במשך שבע עונות וזכתה להצלחה. בשנת 2011 היא זכתה בפרס אמי לשחקנית הקומי הטובה ביותר בזכות הסרט "מייק ומולי", כאשר היא מגלמת דמות של מורה.

עוד סרטים לצפייה ישירה באתר http://www.myvod.me