יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

תחנת המספרים לצפייה ישירה

תחנת המספרים הוא סרט פעולה עם שחקנים מוכרים שמספקים לנו סרט עם עלילה מעולה. סוכן CIA נשלח לאנגליה לאחד הבסיסים האמריקאים שיש שם. תפקידו לשמור על בחורה שמפצחת קודים, הבסיס הוא בסיס נורא סודי ואף אחד לא יודע על קיומו חוץ מכמה אנשים בודדים מהסוכנות. יום אחד הם חוזרים לבסיס לעוד שבוע שגרתי בעבודה ומוצאים את 2 העובדים ,שהחליפו אותם, לא בין החיים. לפתע הם מוצאים את עצמם במתקפה על הבסיס ומנסים להבין מי אחראי על המתקפה ואיך הם גילו והצליחו לחדור לבסיס. הם מסתגרים בחדר אטום שקשה לפרוץ אליו ומחכים שיבואו לחלץ אותם.





תחנת המספרים לצפייה ישירה

הגבר מקבל שיחת טלפון מהסוכנות ונאמר לו להרוג את השותפה שלו, הוא מבין שמי שנמצא על הקו הוא לא מהסוכנות, אלא מישהו מבחוץ הצליח להשתלט על המתקן ועל כל התקשורת בפנים. הוא צובר אומץ ומנסה לחסל את כל האויבים והכל על מנת לברוח מהבסיס בשלום ולהגיע למקום מבטחים.

בסרט משחק השחקן ג'ון קיוזק, שחקן אמריקאי מוכר ששיחק בכמה סרטי מתח ואקשן. ג'ון שיחק בסרטים כמו "1408”, “החוזה", “2012” סרט אפוקליפטי מאוד מוצלח באותה שנה שזכה לביקורות מעולות.



בסרט משתתפת גם השחקנית מאלין אקרמן. שחקנית ודוגמנית שבדית קנדית שהתחילה לשחק בסרטים בשנת 2007. היא קיבלה את תפקידה הראשי הראשון בשנת 2007 בסרט "אשת החלומות" לצד בן סטילר. את ההצלחה הגדולה היא קיבלה בסרט "השומרים" והייתה מועמדת לפרס על תפקידה בסרט. עוד סרטים שהיא השתתפה בהם הם: “טיפול זוגי", “איך פגשתי את אמא", “הפלישה" והסרט האחרון שלה תחנת המספרים שנמצא בקטגוריה סרטים לצפייה ישירה.