יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

המלכה הלבנה לצפייה ישירה

הדמות המרכזית בסדרה היא אליזבת יורק. היא פוגש את המלך החדש אדוארד שרוצה אותה אבל היא לא מוכנה לתת את עצמה מבלי שהיא תינשא לו. אדוארד מחליט לקחת אותה לאישה אבל בגלל שהיא לא נחשבת לבית אצולה אז הדבר הזה גורר אחריו הבה בעיות בממלכה. אליזבת היא אישה מאוד חכמה היודעת בדיוק מה צריך לעשות כידי להשגיח על בעלה ולנהל את הממלכה הבריטית כמו שצריך.

דמות נוספת בסדרה המלכה הלבנה היא דמותו של המלך אדוארד לבית יורק שרוצה להביא שלום לאנגליה. הוא רוצה להילחם בכל אלו הרוצים להביא מלחמה לאנגליה ולשקם את המדינה אחרי תקופה ארוכה מאוד של מלחמות אחד עם השני. הוא צריך להתמודד עם מי שהיה פעם חברו הטוב ביותר ווריק שיוצא נגדו אחרי שהוא לוקח את אליזבת. אחרי שהוא מוציא את ווריק מהתמונה אז הוא חושב כי הכל נגמר. אבל אז הוא מגלה כי דווקא אחיו ג'ורג' הוא זה שבוגד בו ועושה יד אחת עם מלך צרפת בשביל להדיח אותו מכס המלוכה. הדבר הזה שובר אתו לגמרה והוא חייב להכריטז עליו כבוגד ולהרוג את אחיו.

לידי מרגרט היא אחת הדמויות המרכזיות בסדרה הזו והיא חולמת להושיב את בנה על כס המלוכה. אבל כל התכניות שלה נכשלות בזו אחר זו. היא מאמינה בכל רמח איבריה בכך שבנה צריך להיות המלך החוקי. היא אישה מאוד מאמינה ומפרשת כמעט כל דבר כרצון האל. לאחר שכל הנסיונות שלה להפיכה כשלו אז היא צריכה להעמיד פנים שהיא חברה של המלכה כידי לשקם את היחסים איתה ולגרום לה לחבב אותה. אבל בתוך תוכה היא לא סובלת אותה.