יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

גוף מארח לצפייה ישירה

גוף מארח הוא סרט שדובר הרבה עליו לאחרונה, הוא מבוסס על הספר גוף מארח. בסרט משתתפים שחקנים לא ממש מוכרים וכמעט כולם צעירים, אבל עדיין הסרט הצליח ובגדול. מדובר בסרט מדע בדיוני שמשלב בתוכו הרבה דרמה, מה שיוצר שילוב מאוד מעניין ומקורי. בסרט משתתף שחקן אחד ותיק ומוכר בשם ויליאם הרט, הוא השתתף בסרטים כמו: “רובין הוד", “שמונה צדדים לאמת" ועוד.

גוף מארח לצפייה ישירה באתר






הסרט פותח את העלילה עם ילדה שמנסה לשרוד עם אחיה ומסתתרת מהחייזרים שהשתלטו על העולם. רוב בני האדם כבר לא קיימים ורק בודדים הצליחו לשרוד ולהסתתר. הפעם לא מדובר בעוד חייזרים כמו שאנחנו מכירים מכל מיני סרטים, אלא מדובר בנשמות שנכנסות לגוף האדם מה שגורם לנשמות להשתלט על הגוף ולשלוט שליטה מוחלטת על הגוף. כאשר החייזרים מאתרים את הילדה קורה משהו יוצא דופן. למרות שהשתלטו על גוף הילדה היא עדיין חיה בתוך עצמה ומצליחה לתקשר עם הנשמה ששולטת בגוף שלה. היא מנסה לשכנע אותה לא לגלות להם את כל הסודות שלה על מנת שלא ימצאו את אחיה. הנשמה מקשיבה לה ומנסה לעזור לה, היא לא מעוניינת לגלות את מקום מסתורו של אחיה אלא להיפך, היא עוזרת לה לאתר אותו.


גוף מארח ממשיך את העלילה בכך שהם מצליחים לאתר את אחיה עם עוד כמה שורדים שלא מאמינים שהילדה עדיין חיה בתוך הגוף שלה, אלא בטוחים שהנשמה מנסה לעבוד עליהם. חייזרים אחרים מנסים לאתר אותה ולמצוא את כל השורדים על מנת להרוג אותם אבל מתקשים לעשות את זה. בסרט יש הרבה מאוד מתח וגם דרמה מה שהופך את בסרט למאוד מעניין.

סרטים לצפייה ישירה