יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

מולדת/הומלנד לצפייה ישירה

הומלנד/מולדת לצפייה ישירה

 
הומלנד היא אחת הסדרות הטובות ביותר שיצאו בשנים האחרונות בארה"ב. מדובר בסדרה עם אחוזי רייטיניג מאוד גבוהים שזכתה להצלחה בזכות הסיפור העסיסי והמרתק שהיא מספרת וגם בזכות השחקנים המעולים שעושים עבודה נפלאה בסדרה. הסדרה נותנת כבוד גדול לישראל, מכיוון שהסדרה מבוססת על הסדרה הישראלית "חטופים". שתי הסדרות מאוד דומות והסדרה האמריקאית מושפעת מהסדרה הישראלית. בארץ הסדרה מאוד הצליחה בגלל שהקהל הישראלי מתחבר מאוד לעלילה, שמזכירה לנו את המצב בארץ.


 לצפייה ישירה בכל העונות של הומלנד לחצו כאן


 

הסדרה מציגה לנו 2 דמויות מרכזיות. הדמות הראשונה היא אישה - קרי מתיסון (אותה מגלמת קלייר דיינס), קצינת מבצעים של ה-CIA שדואגת לבטחונה של המדינה. הדמות השנייה הוא גבר - ניקולס דרודי (אותו מגלם דמיאן לואיס) שהיה בשבי כמה שנים בעיראק, הוא נתפס על ידי אל קאעידה ויחידה מבצעית הצליחה לאתר ולשחרר אותו. הקצינה חושדת בו וחושבת שיש משהו שהוא לא מספר, משהו שאולי יכול לאיים על כל המדינה. היא עוקבת אחריו ובודקת כל צעד שהוא עושה. היא לא מאמינה לו ומנסה לשכנע את המנהלים שלה שיש לעקוב אחריו ולבדוק אותו. היא היחידה שחושדת בו ולא מוכנה לוותר, חוץ ממנה אף אחד לא חושב שהוא יכול לאיים על המדינה או על הסביבה, הם בטוחים שמדובר בעוד חייל מצטיין שהיה בשבי וחזר כגיבור מלחמה ונותנים לא הרבה כבוד.

הדמות הראשונה היא קרי מתיסון, קצינת המבצעים של ה-CIA. ניקולס ברודי, חייל אמריקאי שהיה שבוי בעיראק וחולץ על ידי כוח דלתא. ג'סיקה ברודי, אשתו של ניקולס ברודי. דיוויד אסטס, הבוס של קרי ועוד כמה דמויות בסדרה שנמצאת בקטגוריה סדרות לצפייה ישירה.









לסדרות נוספות כנסו לאתר http://www.myvod.me