יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

פרומתיאוס לצפייה ישירה | סרטים לצפייה ישירה

הסרט פרומתיאוס הוא סרט מדע בדיוק אמריקאי אחד המדוברים ואחד המצליחים של השנים האחרונות. במאי הסרט הוא רידלי סקוט, אחד הבמאים המשפיעים בהוליווד שהפיק סרטים כמו: “גלדיאטור", “תלמה ולואיז", “רובין הוד" ועוד רבים טובים. על הפקת הסרט היו אחראים דיוויד גילר וולטר היל. הסרט הצליח להכניס הכנסות גבוהות, והכנסותיו של הסרט היו נכון לשנת 2012 שלוש מאות תשעים ושמונה מיליון דולר, מה שהופך אותו לסרט מצליח בעקבות ההכנסות הגבוהות. לאחר הצלחת הסרט צפוי לצאת סרט המשך בשנת 2015 ולהמשיך את העלילה.




 פרומתיאוס לצפייה ישירה


הסרט מציג לנו כמה מדענים שמתעוררים יום אחד לאחר כמה שנים שהיו בקיפאון והגיע זמנם להתעורר, לאחר שהחללית שלהם הגיעה ליעד. מטרת המדענים היא לחקור כוכב שהם חושבים שיש עליו חיים, אותם חיים שבזכותם יש חיים על כדור הארץ. הם מגלים בסרט, שנמצא בקטגוריה צפייה ישירה, במהלך המחקר שלהם הרבה תגליות ובטוחים שהם בדרך הנכונה. מתברר שזה לא כל כך פשוט ואותם האלים שיצרו את החיים על כדור הארץ לא ממש מרוצים מנוכחותם על הפלנטה שלהם. הם מוצאים את עצמם נלחמים בכל מיני יצורים מוזרים שמנסים להרוג אותם. גם אחרי שהם עומדים מול האלים, האלים מנסים לחסל אותם. הרבה מדענים נהרגים ויש רק מדענית אחת שלא מוותרת ועושה הכל על מנת לשרוד ולחסל את האלים.

בסרט משחקת נומי ראפאס, היא שחקנית קולנוע שבדית וזכתה להצלחה בעיקר בזכות עיבודים קולנועיים שבדיים של "טרילוגיית מילניום". היא שיחקה בסרטים כמו: “שרלוק הולמס 2”, “נערה עם קעקוע דרקון", “יהלום חינני" ועוד.