יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

סרטים לצפייה ישירה | עכשיו זה טוב לצפייה ישירה

אחד הסרטים המעניינים הוא ללא ספק הסרט "עכשיו זה טוב", הסרט הזה מספר לנו את סיפורה המרגש של טס, היא נערה שחולה במחלת הלוקמיה, אשר רוצה להספיק ולעשות כמה שיותר דברים, היא עושה לעצמה רשימת שאיפות וחלומות שלה עם החברה הטובה ביותר שלה זואי, היא מכירה במהלך התקופה הזאת את אדם, אשר משכיח לה את כל החולי, ומגשים לה את כל החלומות בימים האחרונים שלה, אין ספק שמדובר באחד מבין סרטים לצפייה ישירה המרגשים, המביא לנו פה סיפור של נערה אשר מנסה להספיק כל מה שהיא יכולה בימייה האחרונים, רגע לפני מותה.








דקוטה היא שחקנית מאוד מוכשרת, היא רק בת 19, והספיקה להשתתף בכ- 25 סרטים, אין ספק שמדובר בילדה מוכשרת במיוחד, וזה לא מובן מאליו שבגיל כזה צעיר הספיקה השחקנית להשתתף בכזו כמות גדולה של סרטים, היא השתתפה בסרטים כמו: "דמדומים 4", "עכשיו זה טוב", "דמדומים 3", "הנמלטות", "פוש", "קורליין ודלת הקסמים", "דמדומים 2: ירח חדש", "החיים הסודיים של הדבורים", "אנשים שבורי כנפיים", "כלב ציד", "משחקים נסתרים", "לילו וסטיץ' 2", "מלחמת העולמות", "לגעת במילים", "בנות בסטייל", "חתול תעלול", "קים פוסיבול", "קוראים לי סם", "לכודה", ועוד סרטים לצפייה ישירה, בין היתר השתתפה גם במספר סדרות כשחקנית אורחת.

אוליביה, בת 45, שחקנית מאוד מוכשרת שלקחה חלק במהלך הקרירה שלה במספר סרטים לצפייה ישירה, היא השתתפה בשלל של סרטים כמו: "הבן השביעי", "עכשיו זה טוב", "הייד פארק על ההדסון", "אנה קארנינה", "האנה", "סקס, סמים ורוקנרול", "סופר הצללים", "לחנך את ג'ני", "דלתות נפתחות", "פיטר פן", "להרוג את המלך", "הלב שלי", "חוקר העצמות", "לאקי ברייק", "החוש השישי", "המרוץ לצמרת של מקס פישר", "הדוור", ועוד. היא שחקנית מאוד מוכשרת שלקחה חלק במהלך הקרירה שלה בלא מעט סרטים לצפייה ישירה, היא גם השתתפה במספר סדרות בתור שחקנית אורחת.
כרגע הוא טוב הוא סרט בבימויו של פארקר אול דרמת נוער בריטי 2012. סרט, שמככב דקוטה פנינג, ג'רמי אירווין ופאדי קונסידיין, מרכזים המבוססים על הרומן 2007 לפני שהאמות על ידי ג'ני דונהם, זה הותאם על ידי פארקר שכתב את התסריט למלון הטוב ביותר ציפורן חתול האקזוטי לאחרונה. על טסה , בחורה שהוא גוסס מסרטן הדם ומנסה ליהנות מהחיים שנותרו לה עד כמה שהיא יכולה.  הקרוון הראשון לסרט שוחרר ב -5 במרץ 2012.

טסה מאובחנת עם סרטן דם. למרות המסירות של ארבע שנותיה לכימותרפיה, היא גילתה שהסרטן שלה הוא המסוף ורופאיה לא נותנים הרבה זמן לחיות אותה. טסה בעזרת חברתה הטובה זואי באה עם רשימה של דברים שהיא רוצה לעשות לפני שהיא תמה, כולל כמה התנהגויות מסוכנות שהיא מוצאת לנכון לשנות כדי ש" חיה ". האבא של טסה הוא עמיד בפני ההתנהגות של טסה מההתחלה אבל מבין שיש לו השפעה מועטת והוא יכול רק ליהנות מהזמן שנשאר להם. החבר הכי טובה של זואי היא נרגשת ותומכת של רשימת הדלי השערורייתית עד בדיקת הריון לא מתוכננת עולה חיובית. ההורים של טסה גרושים ויש להם דעות שונות מאוד על הרצון שלה לחוות את הצד של חיים המסוכן לפני שהיא עוברת. האמא שלה היא אוהבת ומתבדחת על המצב ונראית תומך ואילו אביה הוא ביישן ופשוט רוצה לבלות זמן עם בתו. המנגנון העיקרי של אביה להתמודדות הוא הכחשה. היא מזכירה שהוא מבלה שעות על המחשב מחפש את טיפולים אפשריים עבורה גם לאחר שהרופאים אמרו לה שהסרטן צרך את הגוף שלה. האח של טסה קאל הוא אדם כנים באכזריות שיש רגשות מעורבים לאורך הרומן נע בין חוסר הטיפול לקנאה לעצבות. בתחילת הרומן קאל אומר לאחותו "אני הולך להתגעגע אליך" במצב מתבדח. אחת מהמשאלות האחרונות של טסה הוא למצוא אהבה, שהיא חושבת שיש לה עם שכנתה אדם. האדם הוא ביישן והיעד המרכזי שלו הוא לטפל באמו החולה לאחר שאביהם נפטר. הספר, שנכתב בגוף ראשון מנקודת מבטו של טסה, כדלקמן חודשיה האחרונים של חיים, בוחן יחסיה עם יקיריה, ורגשותיה האישיים על להיות לכוד בגוף כושל. בסופו של רומן טסה עושה לעבור מן העולם.
דמויות
דקוטה פנינג כטסה סקוט
אוליביה וויליאמס כאמו של טסה
ג'רמי אירווין כאדם
קאיה Scodelario כזואי
רוז לזלי כמו פיונה
פאדי קונסידיין כמו אביה של טסה
ג'ו קול שביעי כסקוט
שרה Hadland כקרוליין
פטריק בלאדי כריצ'רד
פרנץ Drameh כמו טומי
סוזן בראון כשירלי
Rakie Ayola כPhillipa
ג'וליה פורד כסאלי
טום קיין כפול
איזבלה Laughland כת'
אדגר Canham כקאל
מורגן ווטקינס כאחות

תמונות Blueprint הביאו הבמאי והסופר פרקר אול והצלם אריק וילסון יחד כדי לספר את הסיפור של טסה על המסך הגדול. "הביא אותי לפרויקט מאוחר מעט במשחק, אבל אני מחובר עם שם כזה ממש, ואהבתי את התסריט", מציין ווילסון. "ההחלטה לירות על סרט שכבר נעשתה, שהייתי מאוד שמח לשמוע. הסרט הוא פיסה מונחה ביצועים עם תסריט חזק מאוד, ויש לי תמיד הרגיש שההתנהגות של סרט משאיל את עצמו לדרמה."
אין בדיקות דיגיטליות היו נחשבת לתכונה, וילסון עבר ישר לתוך מניות בדיקות. "אני רוצה לשמור את המראה כנקי, חד וברור ככל האפשר הסיפור היה כל כך חזק;. זה לא צריך לעזור הרומנטיזציה זה", אומר וילסון. יוצרי הסרט בוחרים KODAK קולנוע VISION3 50D צבע שלילי 5203 וקודאק VISION3 250D צבע סרט שלילי 5207 לסצנות אור יום, וKODAK VISION3 סרט שלילי צבע 500T 5219 ללילה יורה וסצנה אחת צולמה בחדר השינה של טסה. כסט לרצף מסוים שהיה ממוקם במחסן, תאורת הגדרה הכתיבה את השימוש של 5219.
כרגע הוא טוב מנוצל שתי מצלמות Arri, הסטודיו ARRICAM ולייט ARRICAM. עדשות ממשלת Master של Arri שמשו לאורך ייצור. "רציתי תמונה ברורה ובהירה. לא היה צורך להסתיר משהו או לבנות מראה. טבעו של הסיפור שכנגד מבט חד, לא מסונן עמד על שלו", ממשיך ווילסון.

היה סרט לוח הזמנים של ירי בשבוע ששבעה, וכל אבל שני ימים של ייצור התקיימו בלונדון והסביבה. כרגע הוא טוב הוא בעצם להגדיר בעיר חוף ברייטון, אבל רק שני ימים של ירי מיקום התקיימו בברייטון ולאורך החוף הדרומי של אנגליה. צילומי לילה שבו טסה ואדם הולכים לשחיית הערב הוכיחו מסובך במיוחד כדי ללכוד. "היו לנו להבין איך להדליק אותם בקטע הזה," הערות וילסון. "הים בלילה, הרחק מכל עיר, לא הציע מקורות פוטנציאליים של אור שמעבר לירח. אנו לשים כמה אורות על סירה, ונוצרו שקע בנהר. Gaffer, אנדי לאו, הוסיף כמה רעיונות חכמים, אבל בסופו של הדבר הבנו שאנחנו פשוט צריכים לקבל על עצמנו ולקבל קצת אור עליהם. " הטמפרטורה באותו הלילה היה גם אתגר, גם לווילסון, יליד שעבר במקור לבריטניה כדי להשתתף בבית הספר לקולנוע נורבגי. "אנחנו גם היו צריכים לטפל כאן שהתאורה הייתה רומנטית. אנחנו לא יכולים לקבל את זה נראה קפוא, שזה היה!"
Beeches רנהם, 540 דונם של שטח מיוער ממערב לונדון, היה האתר של רצף יער מפתח שבו קשקשי טסה עץ ואדם עוקבים אחריה. וילסון אומר, "ירי ביער הוא תמיד מוזר. זה רפלקטור ירוק גדול עם כל רגעי השיא המטורפים האלה, אבל הוא כהה וקשה לקבל להתמודד על. לפצל את הסצנה על פני כמה ימים ובמקומות שונים, והיינו שלושה עצים.; אחד מאוד גדול, אחד קטן ועץ מזויף מבחינה טכנית זה היה מעניין ומהנה למדי, והסרט טיפל בניגוד כל כך טוב ".
"החוויה השלמה על האם עכשיו טובה הייתה אחד נעים מאוד", אומר וילסון. "זה היה לירות, מתוכנן היטב, ולא היו הפתעות רבות. כל פעם דקוטה היה על סט, שזה היה יום טוב, ודקוטה היה על סט כמעט בכל יום. האזהרה היחידה שלי היא להביא את קופסא ממחטות עם לך סרט ... אתה צריך אותם ".
קבלה

כרגע הוא טוב קיבל ביקורות מעורבות מצד מבקרים כאשר יצא לאור בספטמבר 2012. גרדיאן הוענק שניים מתוך חמישה כוכבים, ואמר כי הוא "אף פעם לא באמת עולה מעל להיות אוסף של קלישאות, למרות כמה הופעות הגונות.".אימפריה מגזין העניק אותו לשלושה מתוך חמישה כוכבים וכינה אותו "לא אחיד אבל weepie סופו של דבר היעיל עם סיבובים נהדרים ומקונסידיין וויליאמס, העולים על שחקנים צעירים יותר אם אתה אוהד של סרטי ניקולס ספארקס '".  דואר בירמינגהם אמר." - או מתחשק לבכות ישן וטוב בקולנוע - אז אתה יכול לעשות יותר גרוע מלראות את הסרט הזה. ". סה"כ סרט זכה מתוך חמישה כוכבים זה שלושה ואמר" יהיה לך בחתיכות, אבל הפקולטות הקריטיות שלך אולי תבכינה יותר מדי. ".חדשות ערב נוריץ' אמרו "הסרט נמנע מכל סנטימנטליות ונותן לך רגעים שנראים מציאותית באי נוחות אבל זה לא לאבד את העובדה, בזמן שזה weepie, זה עדיין בידור."